Livechat voor een direct gesprek

Altijd klaarstaan voor je bezoekers. Dat doe je in je stenen winkel, waarom dan ook niet online? Bied dezelfde helpende hand met livechat via Grasp.

Probeer gratis

medium_case_background_header_4bdcbfb873.webp
 
 

Sta klaar voor je klanten
op iedere pagina

Een assistent op iedere pagina

Op je homepage of in de check-out - met slechts één klik starten bezoekers een gesprek, op desktop of mobiel. Zo is contact opnemen nooit een struikelblok, en sta je altijd paraat.

Een chatwidget in je eigen huisstijl

Een widget die perfect bij je site past, is herkenbaar en wekt vertrouwen. Pas ’m daarom aan in de kleuren van je huisstijl. Zo bied je een consistente merkervaring die je bezoekers van je gewend zijn.

Beantwoord chats met je hele team

Alle livechat-berichten komen binnen in dezelfde team-inbox, lekker overzichtelijk. Deze beantwoordt je hele team vanuit één plek, net als alle andere kanalen. Zo weet iedereen precies wat er besproken is, en met wie.

Lees meer over de team-inbox

Livechat via Grasp

Altijd klaarstaan voor je online bezoekers.

Een widget in je huisstijl
Toon de chatwidget in je eigen kleuren en huisstijl.
Meer dan tekst
Voeg screenshots, video’s en bestanden toe aan gesprekken voor extra context.
Voor desktop en mobiel
Met de responsive widget sta je voor bezoekers klaar op desktop en mobiel.
Meertalige widget
Toon de livechatwidget in de taal van je bezoeker.
Donkere modus
Bied de optie te chatten in lichte of donkere modus.
Verzamel inzichten
Volg hoeveel chatgesprekken zijn afgehandeld, wat de responstijden zijn, en meer.
Eenvoudige installatie
In slechts minuten heb je de livechatwidget geïnstalleerd via Google Tag Manager.
AVG proof
Gesprekken via de livechat worden volgens de AVG regels behandeld.
Meerdere kanalen
Geef meerdere kanalen als optie vanuit dezelfde widget.

Ieder kanaal dezelfde ervaring

Je klant bepaalt waar het gesprek begint, jij behoudt het overzicht.

channelpage-livechat-meerdere-kanalen.webp

Meerdere kanalen vanuit één widget

Vanuit de chatwidget hebben je websitebezoekers de mogelijkheid om een gesprek te starten via verschillende kanalen. Laat ze chatten, mailen of zelfs appen via één en dezelfde widget. Wel zo makkelijk.

 
 
Geen gedoe meer

Laat klanten niet zoeken naar je contactpagina, maar bied ze overal een helpende hand.

Wij regelen de set-up

We helpen je stap voor stap met opstarten. Zo kun je snel aan de slag met livechat.

Je eigen contactpersoon

Van trial tot trouwe klant: altijd een vaste contactpersoon bij Grasp die weet wat er bij je speelt.

Grip op livechat begint met Grasp

Een verademing voor je team, een high five na ieder contact.

  • Razendsnel online via meerdere kanalen
  • Altijd Nederlandse support
  • 14 dagen gratis uitproberen